Pastoraal Woord

Pastoraal woord 26 wordt u aangeboden door pastor Huub Flohr. Zo aan het begin van het nieuwe werkjaar blikt hij terug op de zomer en spreekt over verzoening.

Pastoraal woord 25 wordt u aangeboden door pastor Rutger van Breemen. Terug kijkend naar de laatste vormselviering spreekt hij over de Heilige Geest.

Pastoraal woord 24 wordt u aangeboden door pastor Huub Flohr met een paasgroet in deze goede week.

Pastoraal woord 23 wordt u aangeboden door pastor Huub Flohr. Hij heeft het over de ontkerkelijking en wat dat betekent voor de synodale weg in 2023.

Pastoraal woord 22 wordt u aangeboden door pastor Rutger van Breemen. Hij heeft het over de advent periode en de kersttijd.

Pastoraal woord 21 wordt u aangeboden door pastor Joost de Lange. Hij vraagt zich af of de kerk er nog toe doet in onze tijd.

Pastoraal woord 20 wordt u aangeboden door pastor Huub Flohr. Hij heeft het met u over de herfst die begonnen is en wat deze periode met zich meebrengt.

Pastoraal woord 19 wordt u aangeboden door pastor Rutger van Breemen. Hij heeft het over de vakantieperiode, de zorgen momenteel en hoe we deze kunnen loslaten.

Pastoraal woord 18 wordt u aangeboden door pastor Joost de Lange. Hij deelt met u zijn gedachten over het beleven van deze paastijd in tijden van oorlog en verdriet.

Pastoraal woord 17 wordt u aangeboden door pastor Huub Flohr. Hij deelt met u zijn zorgen over de gemeenschap van vrijwilligers die wij zijn.

In pastoraal woord 16 vertelt pastor Joost de Lange over de heilige Jozef.

Pastoraal woord 15 wordt u aangeboden door pastor Gerda Martens. Zij vertelt het verhaal over de eerste kerststal door Franciscus van Assisi.

Pastoraal woord 14 wordt u aangeboden door pastor Huub Flohr. Hij vertelt over de maand november en over hoe deze getekend wordt door het perspectief van de eeuwigheid.

In de dertiende video heeft pastor Martens het over ontmoetingen en daarbij in het bijzonder de ontmoeting van Jezus met de heilige Christoffel.

In de twaalfde video heeft pastor Flohr het over "vakantie".

In de elfde video blikt pastor Joost de Lange terug op het afgelopen werkjaar.

In de tiende video spreekt pastor Huub Flohr o.a. over het hart van Jezus.

In de negende video spreekt pastor Huub Flohr o.a. over de Geest.

In de achtste video spreekt pastor Joost de Lange over de nieuwe kruisweg in de open hof.

In de zevende video spreekt pastor Joost de Lange over de voordelen van deze corona-crisis.

In de zesde video spreekt pastor Gerda Martens over vasten en psalm 19.

In de vijfde video spreekt pastor Gerda Martens over vasten.

De vierde video is van Pastor Gerda Martens. Ze spreekt in het algemeen en in het bijzonder over Psalm 25,4-9.

De derde video is van pastor Gerda Martens. Zij gaat in op het geloof in het algemeen en op de Psalmen, in het bijzonder Psalm 32.

De tweede video is van pastor Joost de Lange. Hij gaat in op zijn overweging van zondag 24 januari jl. en spreekt over geloven en / of vertrouwen.

De eerste video is er één van pastor Huub Flohr waarin hij het ontstaan van deze topic uitlegt. Daarnaast wilt hij u in deze video informeren over drie onderwerpen; de verlenging van de lockdown periode van onze parochie, de actie kerkbalans, de start van de week van gebed voor de eenheid.